پرسش های پر تکرار
ورود
چگونه وارد برنامه شویم؟
نام کاربری و رمز عبوری که در اختیارتان قرار گرفته را وارد کرده سپس روی دکمه ورود کلیک کنید و وارد برنامه شوید.
چگونه وارد پنل مدیریت شویم؟
از منوی بالای صفحه آیکون آدمک را انتخاب کنید، گزینه ورود را انتخاب کنید و در صفحه ی باز شده، نام کاربری و رمز عبوری که در اختیارتان قرار گرفته را وارد کرده سپس دکمه ورود را بزنید، در این مرحله دوباره وارد صفحه اصلی سایت می شوید، آیکون آدمک را انتخاب کرده و گزینه ورود به پنل را انتخاب کنید.
عضویت
چگونه ثبت نام کنیم؟
از منوی بالای صفحه آیکن آدمک را انتخاب کنید، گزینه عضویت را انتخاب کنید و در صفحه ی باز شده، اطلاعات خود را وارد کرده سپس دکمه مرحله بعد را بزنید، پس از تکمیل مراحل، ثبت نام شما تکمیل شده و وارد صفحه خرید اشتراک می شوید.
چگونه اشتراک بخریم؟
پس از عضویت در سایت، می توانید با انتخاب گزینه خرید اشتراک از منوی بالای صفحه، وارد صفحه خرید اشتراک شوید و طرح مدنظر خود را خریداری کنید.
فراموشی رمز عبور
رمز عبور را فراموش کرده ام، چه کار کنم؟
مشخصات فروشگاه
چگونه اطلاعات خود را وارد کنیم؟
پس از ورود به برنامه با زدن دکمه سه خط بالا سمت راست و در بخش مدیریت فروشگاه ، گزینه اطلاعات فروشگاه را انتخاب کنید. سپس در فرم خالی باز شده اطلاعات خود را وارد کنید . (توجه در انتخاب کدملی و شماره همراه دقت کنید زیرا قابل تغییر نیستند)
چگونه اطلاعات خود را ویرایش کنیم؟
سه خط سمت راست را انتخاب کرده و در بخش مدیریت فروشگاه، ویرایش اطلاعات را انتخاب کنید اطلاعات خود را ویرایش کرده و در انتها دکمه اعمال تغییرات را بزنید.
چگونه رمز عبور خود را تغییر دهیم؟
در قسمت مدیریت فروشگاه، به بخش تغییر رمز عبور بروید و پس از طی مراحل لازم، در نهایت دکمه ثبت را بزنید.
چگونه لیست پرسنل را مشاهده کنیم؟
سه خط سمت راست را زده سپس مدیریت پرسنل را انتخاب کنید. در این بخش لیست پرسنل را مشاهده خواهید کرد.
چگونه پرسنل را در لیست پرسنل اضافه کنیم؟
سه خط سمت راست را زده و به بخش مدیریت پرسنل بروید، در قسمت لیست پرسنل در بالا سمت راست گزینه اضافه کردن پرسنل را زده، فرم داده شده را پر کرده و در انتها ثبت را بزنید.
چگونه اطلاعات پرسنل را ویرایش کنیم؟
سه خط سمت راست را زده و در بخش مدیریت پرسنل به بخش لیست پرسنل بروید. پس از پیدا کردن نام پرسنل مورد نظر، گزینه جزئیات را زده و اطلاعات را ویرایش کنید و در انتها دکمه ثبت را بزنید.
چگونه شارژ اعتبار پیامک را خریداری کنیم؟
سه خط سمت راست را زده و در بخش باشگاه مشتریان، به بخش پنل پیامک رفته در نهایت مبلغ را انتخاب کرده و پرداخت را می زنید.
انبارداری
چگونه گروه های کالایی ایجاد کنیم؟
سه خط سمت راست را زده و در بخش مدیریت محصولات، دسته بندی محصولات را انتخاب کنید. در قسمت بالا راست صفحه با زدن دکمه افزودن دسته بندی نام گروه را مشخص می کنید در این بخش می توانید با انتخاب گزینه ویرایش، گروه کالایی خود را تغییر دهید.
چگونه محصولات خود را ایجاد کنیم؟
سه خط سمت راست را زده و در قسمت مدیریت محصولات، به بخش محصولات فروشگاه بروید، در بالا سمت راست صفحه با زدن دکمه افزودن محصول، در فرم باز شده مشخصات محصول را وارد کرده و در نهایت دکمه افزودن را بزنید.(اگر قصد ویرایش دارید در بخش انتهایی جدول محصولات گزینه عملیات را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه ویرایش، وارد قسمت ویرایش مشخصات محصول مورد نظر می شوید. پس از ویرایش در انتها دکمه ثبت را بزنید)
چگونه عکس محصولات را وارد کنیم؟
اگر قصد افزودن عکس به محصولات قبلی را دارید با زدن سه خط سمت راست و در بخش مدیریت محصولات با انتخاب گزینه محصولات فروشگاه، در انتهای جدول محصولات گزینه عملیات را انتخاب کرده و در قسمت ویرایش، عکس مورد نظر را وارد کنید.
اگر قصد دارید محصول جدید اضافه کنید در بخش مدیریت محصولات با انتخاب گزینه محصولات فروشگاه، در بالا سمت راست صفحه با زدن دکمه افزودن محصول، پس از وارد کردن مشخصات محصول ایکون عکس را زده و از طریق دوربین دستگاه یا گالری عکس را ضمیمه کنید.
چگونه گزارشات روزانه خود را چک کنیم؟
دکمه سه خط بالا سمت راست را زده و به بخش گزارشات بروید ، سپس در قسمت گزارشات فروش می توانید گزارش مورد نظر خود را مشاهده کنید.
تنظیمات
چگونه صفحه اطلاعات مشتری در دستگاه نمایش داده نشود؟
دکمه سه خط بالا سمت راست را زده و در بخش تنظیمات، دکمه اطلاعات مشتری را روشن یا خاموش کنید.
بروزرسانی
چگونه برنامه را بروزرسانی کنیم؟
با زدن دکمه سه خط بالا سمت راست و انتخاب گزینه ی بروزرسانی، در صورت وجود ورژن جدید دستگاه شما بروزرسانی خواهد شد.
خروج
چگونه از حساب کاربری خود خارج شویم؟
اگر از طریق پنل وارد شده اید، با زدن آیکن آدمک در بالا سمت چپ و زدن دکمه خروج می توانید خارج شوید.
خرید
چگونه کالای خود را انتخاب کنیم؟
از سه روش میتوانید این کار را انجام دهید:
روش اول: از طریق دسته بندی موجود کالای مورد نیاز خود را پیدا کنید.
روش دوم: از طریق جستجو نام کالا را زده و آن را پیدا کنید.
روش سوم : از طریق بارکد موجود در بالای صفحه سمت راست می توانید کالای خود را پیدا کنید . ابتدا بارکد موجود در بالای سمت راست را زده به شما دو گزینه نشان داده خواهد شد .۱-استفاده از دوربین دستگاه: که میتوانید بارکد را جلوی دوربین قرار داده که بارکد را اسکن کنید ۲- استفاده از دکمه اسکن در سمت چپ دستگاه (به پرداخت ملت) دکمه اسکن را نگه داشته و بارکد کالا را اسکن کنید.
چرا کالا در لیست محصولات نیست ؟
اگر موجودی محصول تمام شده باشد آن محصول به طور خودکار حذف خواهد شد.
چگونه موجودی محصول را تغییر دهیم؟
اگر از طریق دستگاه وارد شده اید: دکمه سه خط بالا سمت راست را زده وارد بخش انبارداری شوید و از قسمت مدیریت محصول، جزئیات را زده و گزینه ویرایش را انتخاب کنید در قسمت موجودی فعلی محصول می توانید موجودی را کم یا زیاد کنید. در انتها دکمه ثبت را زده و ویرایش ثبت خواهد شد.( اگر می خواهید محصولی را از بخش خرید حذف کنید می توانید دکمه غیرفعال کردن را روشن یا خاموش کنید)
چگونه کالای ریالی ثبت کنیم؟
وارد بخش خرید شده و سپس کالای ریالی را در دسته بندی های موجود مشاهده خواهید کرد، قیمت و تعداد را وارد کرده و دکمه ثبت را بزنید.
چگونه محصول خود را وارد انتخاب کنیم؟
از روش های موجود کالای خود را پیدا کنید سپس علامت + را زده و تعداد را وارد می کنید و دکمه مرحله بعد را می زنید.
اطلاعات مشتری (اختیاری)
چگونه اطلاعات مشتری را ذخیره کنیم؟
وارد بخش خرید شوید و پس از انتخاب محصول مورد نظر دکمه مرحله بعد را بزنید. در این بخش صفحه اطلاعات مشتری به شما نشان داده خواهد شد، به دلخواه اطلاعات را وارد کرده و در انتها دکمه ثبت را بزنید.
سفارشات سبد خرید
چگونه محصول را در این بخش اضافه کنیم؟
در این بخش با زدن دکمه + می توانید تعداد مورد نظر را وارد کنید.
چگونه محصولی را در این قسمت حذف کنیم؟
در این بخش با زدن آیکن سطل زباله، محصول انتخابی شما حذف خواهد شد.
فاکتور سبد خرید
چگونه پرداخت نقدی از طریق دستگاه انجام دهیم؟
با وارد کردن مبلغ مورد نظر در بخش پرداخت، مبلغ وارد شده از مبلغ قابل پرداخت حذف خواهد شد.
چگونه در مراحله پرداخت تخفیف اعمال کنیم؟
اگر قصد تخفیف دادن به مشتری را دارید در این بخش می توانید مبلغ تخفیف را وارد کنید.
چگونه هزینه (حمل و نقل، بسته بندی و...) را به فاکتور اضافه کنیم؟
اگر قصد دارید هزینه خدمات را از مشتری بگیرید در این بخش می توانید قیمت را در بخش هزینه اضافی اعمال کنید.
چگونه مالیات بر ارزش افزوده بگیریم؟
اگر کالای شما دارای مالیات بر ارزش افزوده است می توانید در این بخش دکمه مالیات را روشن یا خاموش کنید.
خرید کالا
چگونه متوجه شویم تراکنش موفق بوده است یا خیر؟
پس از کشیدن کارت در صورت تراکنش موفق رسید شاپرک را دریافت خواهید کرد.
چگونه فاکتور دهیم؟
پس از انجام فرآیند خرید با زدن گزینه بلی، فاکتور چاپ خواهد شد.
سبد خرید
چگونه محصولی را به سبد خرید اضافه کنیم؟
از منوی اصلی گزینه خرید را انتخاب کرده و سپس در مرحله سوم علامت سفارش در سمت راست را بزنید. اطلاعات سفارش را وارد کرده و سپس دکمه ذخیره را بزنید.
چگونه سفارشات خود را مشاهده کنیم؟
از منوی اصلی، سبد خرید را انتخاب کرده و سپس گزینه جزئیات را انتخاب کنید تا سفارش خود را مشاهده کنید.
چگونه سفارش خود را به سبد خرید اضافه کنیم؟
از منوی اصلی، سبد خرید را زده و سپس گزینه جزئیات را انتخاب کنید. می توانید سفارش خود را کم یا زیاد کنید. اگر قصد حذف سفارش را دارید می توانید با انتخاب گزینه جزئیات، آن را حذف کنید. در صورت تمایل به چاپ فاکتور، گزینه آن را انتخاب کرده تا رسید برای شما چاپ شود .
حضور و غیاب
چگونه حضور غیاب را ثبت کنیم؟
پس از اضافه کردن پرسنل، از منوی اصلی وارد بخش حضور و غیاب شده و سپس زمان ورود و خروج را انتخاب کنید. با نزدیک کردن کارت مخصوص حضور و غیاب به دستگاه می توانید زمان ورود و خروج خود را ثبت کنید.
پنل فروشگاه
چگونه وارد پنل فروشگاه خود شویم؟
Kamelapp.ir را سرچ کرده و پس از زدن آیکن آدمک در قسمت بالا سمت راست صفحه، دکمه ورود را بزنید. سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد برنامه خواهید شد. برای ثبت نام نیز کافیست شماره همراه خود را وارد کرده و مراحل بعد را انجام دهید .
چگونه با تیم پشتیبانی ارتباط بر قرار کنیم؟
با دو روش زیر می توانید با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید:
با زدن آیکن گوشی تلفن در قسمت بالا سمت چپ صفحه
همچنین می توانید دکمه سه خط بالا سمت راست را زده و گزینه ارتباط با ما را انتخاب کنید.
داشبورد فروشگاه چیست؟
داشبورد فروشگاه شامل نمودارهایی است که وضعیت کسب و کار ما را نشان خواهد داد و از این طریق میتوانید سیر نزولی یا صعودی بودن میزان فروش خود را بررسی و به کسب و کار خود اعتبار بخشید.
مدیریت فروشگاه
چگونه اطلاعات خود را ویرایش کنیم؟
وارد پنل خود شده، دکمه سه خط بالا سمت راست را زده و در بخش مدیریت فروشگاه با انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات، می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید و در انتها دکمه ثبت را بزنید. همچنین اگر قصد تغییر رمز عبور خود را دارید در این بخش با زدن گزینه تغییر رمز عبور، می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.
مدیریت پرسنل
چگونه لیست پرسنل فروشگاه را بررسی کنیم؟
دکمه سه خط بالا سمت راست صفحه را زده و در بخش مدیریت پرسنل، به قسمت لیست پرسنل بروید. همچنین در این بخش می توانید پرسنل جدید را با پر کردن فرم اطلاعات اضافه کنید. اگر قصد دیدن لیست حضور غیاب پرسنل را دارید می توانید در بخش مدیریت پرسنل گزینه لیست حضور غیاب را انتخاب کرده و در نهایت آن را بررسی کنید. همچنین می توانید با زدن گزینه ثبت بازه ورود خروج پرسنل، ورود خروج آنها را چک کنید .
باشگاه مشتریان
چگونه می توانیم اطلاعات مشتری خود را بررسی کنیم؟
دکمه سه خط بالا سمت راست را زده و در بخش باشگاه مشتریان، به قسمت اطلاعات مشتری بروید و در نهایت لیست مشتریان خود را بررسی کنید. همچنین در این قسمت می توانید پنل پیامک خود را شارژ کنید .
گزارشات
چگونه گزارشات فروش خود را چک کنیم؟
با زدن دکمه سه خط بالا سمت چپ و در بخش گزارشات فروش می توانید لیست محصولات خود را مشاهده نمایید.
مدیریت محصولات
چگونه محصولات خود را دسته بندی کنیم ؟
با زدن دکمه سه خط بالا سمت چپ و در بخش مدیریت محصولات، گزینه دسته بندی محصولات را زده و افزودن دسته بندی را انتخاب کنید، سپس نام محصول را وارد کرده و دکمه افزودن را بزنید.
چگونه محصولی اضافه کنیم؟
دکمه سه خط بالا سمت راست را زده و در بخش محصولات فروشگاه، دکمه افزودن محصول را بزنید. اطلاعات را وارد کرده و در نهایت افزودن را بزنید . همچین با گزینه ویرایش می توانید اطلاعات وارد شده را با گزینه عملیات ویرایش کنید.