پرسش های پر تکرار
ورود
چگونه وارد برنامه شویم؟
نام کاربری و رمز عبوری که در اختیارتان قرار گرفته را وارد کرده سپس ورود را میزنید و وارد برنامه می شوید.
چگونه وارد پنل مدیریت شویم؟
از منوی بالای صفحه آیکون آدمک را انتخاب کنید، گزینه ورود را انتخاب کنید و در صفحه ی باز شده، نام کاربری و رمز عبوری که در اختیارتان قرار گرفته را وارد کرده سپس دکمه ورود را بزنید، در این مرحله دوباره وارد صفحه اصلی سایت میشود، آیکون آدمک را انتخاب کنید و گزینه ورود به پنل را انتخاب کنید.
عضویت
چگونه ثبت نام کنیم؟
از منوی بالای صفحه آیکون آدمک را انتخاب کنید، گزینه عضویت را انتخاب کنید و در صفحه ی باز شده، اطلاعات خود را وارد کرده سپس دکمه مرحله بعد را بزنید، پس از تکمیل مراحل، ثبت نام شما تکمیل شده و وارد صفحه خرید اشتراک می شوید.
چگونه اشتراک بخریم؟
پس از عضویت در سایت ، میتوانید با انتخاب گزینه خرید اشتراک از منوی بالای صفحه، وارد صفحه خرید اشتراک شوید و طرح مدنظر خود را خریداری کنید.
فراموشی رمز عبور
رمز عبور را فراموش کرده ام، چه کار کنم؟
مشخصات فروشگاه
چگونه اطلاعات خود را وارد کنیم؟
وارد برنامه میشوید سپس خط سه خط سمت راست را زده سپس روی مشخصات فروشگاه ضربه میزنید ، گزینه اطلاعات فروشگاه را انتخاب کرده یک فرم خالی باز میشود و اطلاعات را در این بخش وارد میکنید . ( توجه در انتخاب کدملی و شماره همراه دقت کنید زیرا قابل تغییر نیستند)
چگونه اطلاعات خود را ویرایش کنیم؟
سه خط سمت راست را زده سپس روی مشخصات فروشگاهی ضربه میزنید، اطلاعات فروشگاه را انتخاب کرده سپس سمت راست پایین صفحه را میزنید ، اطلاعات خود را ویرایش کرده و در اخر ثبت اطلاعات را میزنید.
چگونه رمز عبور خود را تغییر دهیم؟
در قسمت اطلاعات فروشگاهی تغییر رمز عبور را انتخاب کرده مراحل طی کرده و در نهایت ثبت را میزنید.
چگونه لیست پرسنل را مشاهده کنیم؟
سه خط سمت راست را زده سپس مدیریت پرسنل را انتخاب کرده در این بخش لیست پرسنل را مشاهده خواهید کرد.
چگونه پرسنل را در لیست پرسنل اضافه کنیم؟
سه خط سمت راست را زده سپس مدیریت پرسنل را میزنید، گزینه اضافه کردن پرسنل را زده فرم داده شده را پر کرده و ثبت را میزنیم.
چگونه اطلاعات پرسنل را ویرایش کنیم؟
سه خط سمت راست را زده سپس مدیریت پرسنل را میزنید، روی پرسنل ضربه میزنید گزینه جزئیات را زده اطلاعات را ویرایش میکنید و ثبت را میزنید.
چگونه شارژ اعتبار پیامک را خریداری کنیم؟
سه خط سمت راست را زده مشخصات فروشگاه را میزنید، شارژ اعتبار پیامک را زده در نهایت مبلغ را انتخاب کرده و پرداخت را میزنید.
انبارداری
چگونه گروه های کالایی ایجاد کنیم؟
سه خط سمت راست را زده و انبارداری را انتخاب کرده مدیریت گروهای کالایی را زده تعریف گروه را زده و نام گروه را مشخص میکنید در این بخش میتوانید با زدن گزینه ویرایش میتوانید گروه کالایی خود را تغییر دهید.
چگونه محصولات خود را ایجاد کنیم؟
سه خط سمت راست را زده و انبار داری را انتخاب میکنید، بخش مدیریت محصولات میشوید ، تعریف محصول را انتخاب کرده و مشخصات را پر میکنید در نهایت ثبت اطلاعات را زده و آن را ثبت میکنید.(اگر قصد ویرایش دارید جزیات را انتخاب کرده ویرایش را میزنید ان را ویرایش میکنید و ثبت را میزنید)
چگونه عکس محصولات را وارد کنیم؟
سه خط سمت راست را زده و انبارداری را انتخاب میکنید، بخش مدیریت محصولات را میزنید تعریف محصول را زده ایکون عکس را زده و از طریق دوربین دستگاه یا گالری عکس را وارد میکنید.
چگونه گزارشات روزانه خود را چک کنیم؟
سه خط سمت راست را زده و انبار داری را انتخاب میکنید ، سپس گزارشات فروش را زده روی هر گزارش که میخواهید ضربه میزنید و میتوانید ان را چک کنید.
تنظیمات
چگونه صفحه اطلاعات مشتری را در بخش خرید حذف کنیم؟
سه خط سمت راست را زده تنظیمات را انتخاب کرده دکمه اطلاعات مشتری را روشن یا خاموش میکنید.
بروزرسانی
چگونه برنامه را بروزرسانی کنیم؟
سه خط سمت راست را زده گزینه ی بروزرسانی را میزنید دستگاه شما ثبت خواهد شد.
خروج
چگونه از حساب کاربری خود خارج شویم؟
سه خط سمت راست را زده خروج را انتخاب کرده و گزینه خروج را انتخاب میکنید.
خرید
چگونه کالای خود را انتخاب کنیم؟
از سه روش میتوانید این کار را انجام دهید:
روش اول: از طریق دسته بندی موجود کالای مورد نیاز خود را پیدا کنید.
روش دوم: از طریق جستوجو نام کالا را زده و آن را پیدا کنید.
روش سوم : از طریق بارکد موجود در بالای صفحه سمت راست میتوانید کالای خود را پیدا کنید . ابتدا بارکد موجود در بالای سمت راست را زده به شما دو گزینه نشان داده خواهد شد .۱-استفاده از دوربین دستگاه: که میتوانید بارکد را جلوی دوربین قرار داده که بارکد را اسکن کنید ۲- استفاده از دکمه اسکن در سمت چپ دستگاه (به پرداخت ملت) دکمه اسکن را نگه داشته و بارکد کالا را اسکن کنید.
چرا کالا در لیست محصولات نیست ؟
اگر موجودی محصول تمام شده باشد آن محصول به طور خودکار حذف خواهد شد.
چگونه موجودی محصول را تغییر دهیم؟
سه خط سمت راست را زده وارد بخش انبارداری میشوید، از قست مدیریت محصول جزئیات را زده گزینه ویرایش را انتخاب میکنید در قسمت موجودی فعلی محصول میتوانید موجودی را کم یا زیاد کنید.ثبت را زده ویرایش ثبت خواهد شد.( اگر میخواهید محصولی را از بخش خرید حذف کنید میتوانید دکمه غیرفعال کردن را روشن یا خاموش کنید)
چگونه کالای ریالی ثیت کنیم؟
وارد بخش خرید میشوید سپس کاالی ریالی را در دسته بندی های موجود مشاهد میکنید ، قیمت و تعداد را وارد کرده وثبت را میزنید.
چگونه محصول خود را وارد انتخاب کنیم؟
از روش های موجود کالا خود را پیدا کنید سپس + را زده و تعداد را وارد میکنید مرحله بعد را میزنید.
اطلاعات مشتری {اختیاری}
چگونه اطلاعات مشتری را ذخیره کنیم؟
وارد بخش خرید میشوید محصول را انتخاب کرده و مرحله بعد را میزنید در این بخش صفحه اطلاعات مشتری به شما نشان داده خواهد شد، به دلخواه اطلاعات را وارد کرده و ثبت را میزنید.
سفارشات سبد خرید
چگونه محصول را در این بخش اضافه کنیم؟
در این بخش شما + را زده وتعداد را وارد میکنید.
چگونه محصولی را در این قسمت حذف کنیم؟
در این بخش شما ایکون سطل اشغال را زده و محصول انتخابی شما حذف خواهد شد.
فاکتور سبد خرید
چگونه پرداخت نقدی از طریق دستگاه انجام دهیم؟
در بخش پرداخت مبلغ را وارد کنید ، مبلغ وارد شده از مبلغ قابل پرداخت حذف خواهد شد.
چگونه در مراحله پرداخت تخفیف اعمال کنیم؟
اگر قصد تخیف به مشتری را دارید در این بخش میتوانید مبلغ تخفیف را وارد کنید.
چگونه هزینه [حمل و نقل-بسته بندی و...] را به فاکتور اضافه کنیم؟
اگر قصد دارید هزینه خدمات را از مشتری بگیرید در این بخش میتوانید قیمت را در بخش هزینه اضافی اعمال کنید.
چگونه مالیات بر ارزش افزوده بگیریم؟
اگر کالای شما دارای مالیات بر ارزش افزوده است میتوانید در بخش دکمه مالیات را روشن یا خاموش کنید.
خرید کالا
چگونه متوجه شویم تراکنش موفق بوده یا خیر؟
پس از کشیدن کارت در صورت تراکنش موفق رسید شاپرک را دریافت خواهید کرد.
چگونه فاکتور دهیم؟
گزینه بلی را زده فاکتور چاپ خواهد شد.
سبد خرید
چگونه محصولی را به سبد خرید اضافه کنیم؟
از منوی اصلی خرید را انتخاب کرده سپس در مرحله سوم عالمت سفارش سمت راست را زده اطلاعات سفارش را وارد کرده سپس ذخیره را میزنید.
چگونه سفارشات خود را مشاهده کنیم؟
از منوی اصلی سبد خرید را انتخاب کرده سپس جزئیات را زده سفارش خود را مشاهده خواهید کرد.
چگونه سفارش خود را در سبد خرید اضافه کنیم؟
از منوی اصلی سبد خرید را زده سپس جزئیات را زده میتوانید سفارش خود را کم یا زیاد کنید اگر قصد حذف سفارش را دارید میتوانید جزئیات را زده سپس ان را حذف کنید و صورت چاپ فاکتور گزینه ان را انتخاب کرده رسید به شما داده خواهد .
حضور و غیاب
چگونه حضور غیاب را ثبت کنیم؟
پس از اضافه کردن پرسنل از منوی اصلی حضور و غیاب را انتخاب کرده سپس با آن را به دستگاه نزدیک کرده ورود شما ثبت NFC زمان ورود و خروج را زده با استفاده از کارت خواهد شد برای خروج نیز گزینه خروج را زده کارت را به دستگاه نزدیک کرده خروج شما ثبت خواهد.
پنل فروشگاه
چگونه وارد پنل فروشگاه خود شویم؟
ir.Kamelapp را سرچ کرده سپس روی گزینه ورود ضربه زده و نام کاربری و رمز عبور را وارد کرده روی ورود سپس روی ادمک ضربه زده و وارد برنامه خواهید شد. برای ثبت نام نیز کافیست شماره همراه خود را وارد کرده و مراحل بعد را انجام دهید .
چگونه با تیم پشتیبانی ارتباط بر قرار کنیم؟
از طریق دو روش میتوانید این کار را انجام دهید.روش اول با زدن عالمت گوشی در سمت چپ میتوانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید . همچنین میتوانید چهار خط سمت راست را زده و گزینه ارتباط با مارا انتخاب کنید.
داشبورد فروشگاه چیست؟
داشبورد فروشگاه دارای نمودارهایی هست که وضغیت کسب و کار ما را نشان خواهد داد. و از این طریق میتونید سیر نزولی یا صعودی خود را برسی و به کسب و کار خود اعتبار بخشید.
مدیریت فروشگاه
چگونه اطالعات خود را ویرایش کنیم؟
وارد پنل خود میشوید سپس چهار خط سمت چپ را زده مدیریت فروشگاه را انتخاب کرده و روی ویرایش اطالعات ضربه میزنید . اطالعات خود را ویرایش کرده و در نهایت ثبت اطالعات را میزنید . همچنین اگر قصد تغییر رمز عبور خود را دارید در این بخش با زدن گزینه تغییر رمز عبور رمز خود را تعویض کنید.
مدیریت پرسنل
چگونه لیست پرسنل فروشگاه را برسی کنیم؟
چهار خط سمت چپ را زده مدیریت پرسنل را انتخاب کرده و روی لیست پرسنل ضربه میزنید . همچنین در این بخش میتوانید پرسنل جدید را با پر کردن فرم اطالعات اضافه کنید .اگر قصد دیدن لیست حضور غیاب پرسنل را دارید میتوانید در بخش مدیریت پرسنل گزینه لیست حضور غیاب را انتخاب کرده و در نهایت ان را برسی کنید. همپنین میتوانید با زدن گزینه ثبت بازه ورود خروج پرسنل ورود خروج انها را چک کنید .
باشگاه مشتریان
چگونه میتوانید اطلاعات مشتری خود را بررسی کنیم؟
چهار خط سمت چپ را زده سپس گزینه باشگاه مشتریان را انتخاب کرده روی گزینه اطلاعات مشتری ضربه زده و در نهایت لیست مشتریان خود را برسی کنید . همچنین با انتخاب کردن پنل اس ام اس خود را شارژ کنید .
گزارشات
چگونه گزارشات فروش خود را چک کنیم؟
چهار خط سمت چپ را زده و گزارشات فروش را زده در اینجا میتوانید لیست محصولات خود را مشاهده کنید.
مدیریت محصولات
چگونه محصولات خود را دسته بندی کنیم ؟
چهار خط سمت چپ را زده سپس گزینه مدیریت محصولات را انتخاب کرده گزینه دسته بندی محصولات را زده و روی افزودن دسته بندی ضربه زده نام را وارد کرده و گزینه افزودن را بزنید.
چگونه محصولی اضافه کنیم؟
چهار خط سمت چپ را زده گزینه محصولات فروشگاه را انتخاب کرده افزودن محصول را زده اطلاعات را وارد کرده و نهایت افزودن را بزنید . همچین با گزینه ویرایش میتوانید اطلاعات وارد شده را با گزینه عملیات ویرایش کنید.